Ważne: Strona www.krosno.pl wykorzystuje pliki cookies.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych, statystycznych, świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia.
Kopia aktualnego dokumentu stwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości (np. wypis aktu notarialnego, odpis lub numer księgi wieczystej prowadzonej dla nieruchomości, wypis z rejestru gruntów).
Dowód uiszczenia opłaty skarbowej od zaświadczenia w wysokości 17,00 zł.
W przypadku reprezentowania przez pełnomocnika - dokument stwierdzający udzielenia pełnomocnictwa lub urzędowo poświadczony odpis.
Dowód uiszczenia opłaty skarbowej za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa w wysokości 17,00 zł.
OPŁATY NA JAKIE MUSISZ BYĆ PRZYGOTOWANY TO:
17,00 zł za wydanie zaświadczenia
17,00 zł za pełnomocnictwo
PŁATNOŚCI:
za opłaty skarbowe przelewem na nr konta 25 1240 1792 1111 0010 8775 5267 Bank Polska Kasa Opieki SA lub za pomocą terminalu do płatności kartą w pok. 14
Gmina Miasto Krosno posiada 5 punktów zlokalizowanych na terenie miasta, w których można dokonać płatności gotówkowych bez prowizji, tj:
oddziały Banku Pekao S.A. - ul. Powstańców Warszawskich 3 oraz ul. Bieszczadzka 5.
placówki Poczty Polskiej - ul. Wojska Polskiego 41, ul. Magurów 3 oraz ul. Decowskiego 46.
TERMINY:
W przypadku złożenia kompletnych wniosków maksymalny termin załatwienia sprawy to 7 dni.
DODATKOWE INFORMACJE:
W przypadku opóźnień spowodowanych brakami we wnioskach lub z przyczyn niezależnych termin może się przedłużyć o czym zostaniesz powiadomiony pisemnie.
DOKUMENTY MOŻESZ ODEBRAĆ W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB:
Osobiście w Urzędzie Miasta Krosna w Wydziale Drogownictwa przy ul. Staszica 2, pok. 14.
Wysyłka na wskazany we wniosku adres za pośrednictwem operatora pocztowego.