Ważne: Strona www.krosno.pl wykorzystuje pliki cookies.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych, statystycznych, świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia.
TWOJA SPRAWA BĘDZIE ZAŁATWIANA W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB:
Zawiadomienie o nabyciu pojazdu składa właściciel lub osoba pisemnie upoważniona przez właściciela. Zawiadomienie można również przesłać pocztą lub drogą elektroniczną.
DOKUMENTY JAKIE BĘDĄ CI POTRZEBNE:
dokumenty tożsamości wszystkich właścicieli pojazdu (do okazania);
wypełniony wniosek o nabyciu pojazdu;
dowód własności pojazdu, mogą to być w szczególności: umowa kupna, umowa darowizny, umowa zamiany, faktura, postanowienie sądu, akt poświadczenia dziedziczenia;
pełnomocnictwo właściciela/właścicieli w przypadku kiedy załatwiasz sprawę w czyimś imieniu lub działając w imieniu firmy.
potrzebne druki wniosków, oświadczeń dostępne są również w siedzibie urzędu.
OPŁATY NA JAKIE MUSISZ BYĆ PRZYGOTOWANY TO:
17,00 zł - opłata skarbowa za udzielenie pełnomocnictwa, opłaty nie pobiera się jeżeli pełnomocnictwo udzielane jest w szczególności małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu
PŁATNOŚCI:
na stanowisku - terminal płatniczy,
za pełnomocnictwo na nr konta 25 1240 1792 1111 0010 8775 5267 Bank Polska Kasa Opieki SA
Przyjęcie i potwierdzenie faktu zgłoszenia nabycia pojazdu następuje niezwłocznie po przedłożeniu wymaganych dokumentów.
Od 1 lipca 2023 r. termin na dokonanie zgłoszenia kupna/nabycia pojazdu wynosi 30 dni, za przekroczenie terminu może zostać nałożona kara za brak zgłoszenia w wymaganym terminie.
DOKUMENTY MOŻESZ ODEBRAĆ:
osobiście w:
Wydziale Komunikacji i Transportu ul. Staszica 2, pokój nr 10 tel. 13 47 43 674
przy złożeniu dokumentów drogą pocztową, potwierdzenie o zgłoszeniu nabycia pojazdu zostanie przesłane na adres wskazany we wniosku.