Ważne: Strona www.krosno.pl wykorzystuje pliki cookies.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych, statystycznych, świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia.
Powiatowym Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności dla Miasta Krosna i Powiatu Krośnieńskiego w Krośnie ul. Legionów 8, pokój nr 3
tel. 13 43 685 81 -UWAGA !!! od 01.10.2024 r. zmiana numeru telefonu na 13 47 433 40
Bezpośrednia obsługa klientów odbywa się:
w poniedziałek w godzinach od 7:40 do 15:30 (w godzinach 07:40 - 08:00 oraz 15:00 - 15:30 obsługiwane będą poza kolejnością osoby odbierające zaświadczenia potwierdzające złożenie wniosku)
od wtorku do czwartku w godzinach od 7:40 do 14:30 (w godzinach 07:40 - 08:00 oraz 14:00 - 14:30 obsługiwane będą poza kolejnością osoby odbierające zaświadczenia potwierdzające złożenie wniosku)
w piątek w godzinach od 07:40 do 14:00
Wniosek można również wrzucić do skrzynki znajdującej się w holu Powiatowego Zespołu lub wysłać pocztą.
TWOJA SPRAWA BĘDZIE ZAŁATWIANA W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB:
składasz wniosek o wydanie legitymacji osoby niepełnosprawnej wraz z załącznikami,
sprawdzamy czy złożony wniosek jest kompletny, jeżeli wniosek jest kompletny zostaje przesłany drogą elektroniczną do Państwowej Wytwórni Papierów Wartościowych w Warszawie,
jeżeli wniosek zawiera braki formalne zostaniesz o tym poinformowany i zobowiązany do uzupełnienia,
jeżeli nie uzupełnisz braków formalnych wniosku w wyznaczonym terminie - sprawę pozostawimy bez rozpoznania,
o gotowej do odbioru legitymacji poinformujemy Cię telefonicznie lub za pośrednictwem wiadomości SMS - jeśli pozostawisz nam swój numer telefonu.
DOKUMENTY JAKIE BĘDĄ CI POTRZEBNE:
wniosek o wydanie legitymacji osoby niepełnosprawnej,
aktualne zdjęcie o wymiarach 3,5 x 4,5 cm
kserokopia ostatniego prawomocnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności lub niepełnosprawności.