Ważne: Strona www.krosno.pl wykorzystuje pliki cookies.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych, statystycznych, świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia.
TWOJA SPRAWA BĘDZIE ZAŁATWIANA W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB:
Po złożeniu kompletnie wypełnionego wniosku wraz z oświadczeniem i wszystkimi niezbędnymi załącznikami i informacjami zostanie wydana decyzja administracyjna.
DOKUMENTY JAKIE BĘDĄ CI POTRZEBNE:
Wniosek.
Akt zgonu lub inny dokument urzędowy stwierdzający zgon osoby, tłumaczony na język polski i uwierzytelniony przez tłumacza przysięgłego.
Pełnomocnictwo do występowania w imieniu osoby uprawnionej, w przypadku, gdy wnioskodawcą jest zakład pogrzebowy lub inna osoba nieuprawniona.
Potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej w przypadku ustanowienia pełnomocnika.
W przypadku nieokreślenia przyczyny zgonu, do wniosku dołącza się dokument urzędowy stwierdzający wykluczenie jako przyczyny zgonu choroby zakaźnej.
Oświadczenie, że zgon nie nastąpił na skutek choroby zakaźnej.