Ważne: Strona www.krosno.pl wykorzystuje pliki cookies.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych, statystycznych, świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia.
TWOJA SPRAWA BĘDZIE ZAŁATWIANA W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB:
Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego przeprowadzi postępowanie wyjaśniające polegające m.in. na dokonaniu oględzin lokalu, przesłuchaniu stron, świadków oraz przeprowadzeniu rozprawy administracyjnej i wydaniu decyzji administracyjnej.
DOKUMENTY JAKIE BĘDĄ CI POTRZEBNE:
kserokopia dokumentu stwierdzającego stan prawny budynku lub mieszkania tj. akt notarialny, wypis z ksiąg wieczystych, zaświadczenie z Krośnieńskiej Spółdzielni Mieszkaniowej lub TBS w Krośnie
w przypadku orzeczonej eksmisji - uwierzytelniona kserokopia wyroku sądu bądź uwierzytelniona kserokopia protokołu z przeprowadzonej eksmisji
Wydanie decyzji administracyjnej następuje w terminie do 2 miesięcy od daty założenia wymaganych dokumentów. W przypadku kiedy osoba, której postępowanie dotyczy przebywa za granicą albo jej pobyt nie jest znany, postępowanie może wydłużyć się z uwagi na postępowanie sadowe o ustanowienie przedstawiciela dla osoby nieobecnej na podstawie art. 34 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021r., poz. 735,1491)
DOKUMENTY MOŻESZ ODEBRAĆ:
osobiście w:
Wydziale Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego ul. Lwowska 28A, pokój nr 101 tel. 13 47 43 107