Ważne: Strona www.krosno.pl wykorzystuje pliki cookies.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych, statystycznych, świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia.
TWOJA SPRAWA BĘDZIE ZAŁATWIANA W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB:
Wypełnione formularze meldunkowe należy przedłożyć w Wydziale Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego w pok. 101 i po ich sprawdzeniu dokonane zostanie wymeldowanie z pobytu stałego lub z pobytu czasowego. Klient na swój wniosek otrzymuje potwierdzenie wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego
DOKUMENTY JAKIE BĘDĄ CI POTRZEBNE:
wypełniony i podpisany formularz "zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego" lub "zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego"
dowód osobisty lub paszport
w przypadku zgłoszenia wymeldowania przez pełnomocnika dodatkowo - pisemne pełnomocnictwo do wymeldowania i dokument tożsamości pełnomocnika