Zmiany w Ewidencji Gruntów i Budynków
| 
 SPRAWĘ MOŻESZ ZAŁATWIĆ: 
- składając wniosek w kancelarii ogólnej Urzędu Miasta Krosna przy ul. Lwowskiej 28a lub za pośrednictwem poczty,
 
- osobiście w 
  
 
Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami ul. Lwowska 28A, pokój nr 124 tel. 13 47 43 124 
 | 
| 
 TWOJA SPRAWA BĘDZIE ZAŁATWIANA W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB: 
- 
Jeżeli jeśli jesteś właścicielem nieruchomości położonej na terenie Miasta Krosna i zmieniły się Twoje dane osobowe lub chcesz abyśmy dokonali zmiany w ewidencji gruntów i budynków dotyczących Twoich nieruchomości to złóż pisemny wniosek o dokonanie  zmiany w ewidencji gruntów i budynków. 
 
- 
Jeżeli wniosek będzie dotyczył Twoich danych osobowych, wówczas zaczytamy je korzystając z dostępu do bazy Pesel, a zawiadomienie o wprowadzonych zmianach zostanie Ci przesłane pocztą. 
 
- 
Jeżeli wniosek dotyczy nieruchomości, wówczas dokonamy analizy zgromadzonych  dokumentów, a o jej wynikach zostaniesz poinformowany pisemnie. 
 
 
 | 
| 
 DOKUMENTY JAKIE BĘDĄ CI POTRZEBNE: 
- Dokument stanowiący podstawę wprowadzenia zmiany (np.: akt notarialny, decyzja administracyjna, wyrok sądu, dokumentacja geodezyjno-prawna itp.)
 
- Wszelkie dokumenty, które pomogą ustalić nam stan faktyczny i prawny nieruchomości.
 
 
  
 | 
| 
 OPŁATY NA JAKIE MUSISZ BYĆ PRZYGOTOWANY TO: 
- Musisz być przygotowany na poniesienie kosztów sporządzenia dokumentacji geodezyjnej lub prawnej w przypadku, gdy zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacja ta jest konieczna do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów,
 
- 10 zł opłaty skarbowej – jeśli zmiana jest wprowadzona na Twój wniosek po przeprowadzeniu postępowania zakończonego decyzją administracyjną. Nie dotyczy przypadków gdy zmiana wprowadzona jest na podstawie dokumentów wydanych przez inne organy - akty notarialne, postanowienia sądowe, wyciągi z ksiąg wieczystych
 
 
PŁATNOŚCI: 
- przelewem na przeznaczony dla opłaty skarbowej nr konta
 
 
 | 
| 
 TERMINY: 
W przypadku złożenia kompletnego wniosku maksymalny termin załatwienia sprawy to 30 dni. 
  
DODATKOWE INFORMACJE: 
W przypadku opóźnień spowodowanych przez wnioskodawcę lub z przyczyn niezależnych od organu administracji publicznej termin może się przedłużyć o czym wnioskodawca zostanie powiadomiony pisemnie ze wskazaniem terminu załatwienia sprawy. 
 | 
DOKUMENTY MOŻESZ ODEBRAĆ:
Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami ul. Lwowska 28A, pokój nr 124 tel. 13 47 43 124
  
 | 
PODSTAWA PRAWNA:
 | 
| 
 |