Sprzedaż

SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI GRUNTOWYCH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY KROSNO I SKARBU PAŃSTWA

SPRAWĘ MOŻESZ ZAŁATWIĆ:

  • składając wniosek w kancelarii ogólnej Urzędu Miasta Krosna przy ul. Lwowskiej 28a lub za pośrednictwem poczty,
  • osobiście w

Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
ul. Lwowska 28A, pokój nr 118
tel. 13 47 43 118

TWOJA SPRAWA BĘDZIE ZAŁATWIANA W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB:

Jeżeli jesteś zainteresowany nabyciem nieruchomości stanowiącej własność Gminy Krosno lub Skarbu Państwa złóż pisemną ofertę wyrażającą taką chęć.

Podstawą sprzedaży będzie zgoda Rady Miasta Krosna lub Wojewody Podkarpackiego, na sprzedaż przedmiotowej nieruchomości i operat szacunkowy sporządzony przez uprawnionego rzeczoznawcę majątkowego. Następnie zostanie przez nas przygotowana i przeprowadzona procedura na zbycie nieruchomości.

Procedura przetargowa:

  • w pierwszej kolejności wykaz nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży, który musi być podany do publicznej wiadomości przez okres 21 dni,
  • następnie ogłoszenie o przetargu, które musi być podane do publicznej wiadomości na okres co najmniej 30 dni przed wyznaczonym terminem przetargu.

Wszystkie niezbędne informacje i terminy, które będą dotyczyły przetargu zostaną podane w ogłoszeniu o przetargu. Wszystkie ogłoszenia o przetargach znajdziesz tutaj.

Po zakończeniu przetargu, informację o jego wyniku podajemy do publicznej wiadomości na okres 7 dni.

Jeżeli przetarg zakończy się dla Ciebie wynikiem pozytywnym, wówczas w ciągu max. 21 dni poinformujemy Cię o dacie sporządzenia aktu notarialnego.

Pamiętaj, całość ceny za jaką wylicytowałeś nieruchomość musisz wpłacić na konto Gminy Krosno przed dniem sporządzenia aktu notarialnego.

Procedura bezprzetargowa:

  • w pierwszej kolejności wykaz nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży, który musi być podany do publicznej wiadomości przez okres 21 dni,
  • spisanie protokołu z rokowań stanowiącego podstawę do zawarcia umowy notarialnej, określającego warunki sprzedaży.

DOKUMENTY JAKIE BĘDĄ CI POTRZEBNE:

  • Złóż pisemny wniosek o nabycie nieruchomości stanowiącej własność Gminy Krosno lub Skarbu Państwa.

    Wszystkie niezbędne dokumenty, jakie będą Ci potrzebne zostaną podane w ogłoszeniu o przetargu.

 

OPŁATY NA JAKIE MUSISZ BYĆ PRZYGOTOWANY TO:

Podstawowym kosztem jest koszt związany z ceną za jaką wylicytujesz nieruchomość, ale musisz liczyć się jeszcze z kosztem sporządzenia aktu notarialnego.

TERMINY:

Od dnia złożenia wniosku do dnia przeprowadzenia przetargu – ok. 90 dni.

Od dnia złożenia wniosku do spisania protokołu z rokowań – ok. 60 dni.

DOKUMENTY MOŻESZ ODEBRAĆ:

  • osobiście w:

Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
ul. Lwowska 28A, pokój nr 118
tel. 13 47 43 118

PODSTAWA PRAWNA:

KLAUZULA RODO

 

Zapisz sie do newslettera Aktualne informacje prosto na Twój adres e-mail

herb.png [21.51 KB]

Urząd Miasta Krosna

38-400 Krosno
ul. Lwowska 28a

tel. 13 47 430 01
fax 13 47 436 51
um@um.krosno.pl

Kontakt z Inwestorami
Urząd Miasta Krosna

38-400 Krosno
ul. Lwowska 28a

tel. 13 47 43 301
ri@um.krosno.pl

Informacja Kulturalno-Turystyczna

38-400 Krosno
ul. Blich 1

tel/fax. 515 252 776
pikt@muzeumrzemiosla.pl

- otwiera się w nowej karcie