Ważne: Strona www.krosno.pl wykorzystuje pliki cookies.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych, statystycznych, świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia.
TWOJA SPRAWA BĘDZIE ZAŁATWIANA W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB:
Jeśli zamierzasz dokonać zmian w zakresie rozwiązań projektowych lub planujesz istotne odstąpienie od zatwierdzonego projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego lub innych warunków decyzji o pozwoleniu na budowę złóż wniosek o wydanie decyzji o zmianie pozwolenia na budowę ze wszystkimi wymaganymi załącznikami.
Sprawdzimy kompletność wniosku i w przypadku braków wezwiemy Cię do ich uzupełnienia.
Ustalimy strony postępowania i wszczniemy postępowanie.
Sprawdzimy kompletność dokumentacji i w przypadku nieprawidłowości określimy termin na ich usunięcie.
Przeprowadzimy postępowanie i wydamy decyzję administracyjną.
DOKUMENTY JAKIE BĘDĄ CI POTRZEBNE:
wypełniony wniosek o wydanie decyzji o zmianie pozwolenia na budowę
oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane
3 egzemplarze projektu zagospodarowania działki lub terenu i 3 egzemplarze projektu architektoniczno- budowlanego wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi
w przypadku zamierzonego istotnego odstąpienia od zatwierdzonego projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego, lub innych warunków decyzji o pozwoleniu na budowę roboty budowlane można rozpocząć jedynie na podstawie ostatecznej decyzji o zmianie pozwolenia na budowę.
OPŁATY NA JAKIE MUSISZ BYĆ PRZYGOTOWANY TO:
Opłata skarbowa jest ustalana w zależności od rodzaju i wielkości inwestycji - poinformujemy Cię o jej wysokości przed wydaniem decyzji - szczegółowy wykaz opłat zawiera załącznik do ustawy o opłacie skarbowej,
pozwolenia na budowę dotyczące: budownictwa mieszkaniowego, budowy lub remontów obiektów budowlanych zniszczonych lub uszkodzonych wskutek działalności spowodowanej ruchem zakładu górniczego lub klęsk żywiołowych, budynków przeznaczonych na cele naukowe, socjalne i kulturalne, remontu obiektów budowlanych wpisanych do rejestru zabytków nie podlegają opłacie.
PŁATNOŚCI:
za pomocą terminalu do płatności kartą w pok. 105,
przelewem na nr konta 25 1240 1792 1111 0010 8775 5267 Bank Polska Kasa Opieki SA (wydruk potwierdzenia wpłaty)
TERMINY:
Do 30 dni od dnia złożenia kompletu wymaganych dokumentów.
DODATKOWE INFORMACJE:
W przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej termin może być przedłużony do 2 miesięcy od dnia złożenia wniosku.
DOKUMENTY MOŻESZ ODEBRAĆ:
Po dokonaniu opłat i uzgodnieniu terminu odbioru:
osobiście w:
Wydziale Planowania Przestrzennego i Budownictwa ul. Lwowska 28a, pokój nr 105
za pośrednictwem poczty za zwrotnym potwierdzeniem odbioru