PODATEK LEŚNY
PODATEK LEŚNY |
SPRAWĘ MOŻESZ ZAŁATWIĆ:
Wydziale Podatków i Opłat |
TWOJA SPRAWA BĘDZIE ZAŁATWIANA W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB: Deklarację / informację wraz z załącznikami składasz jako właściciel lub osoba pisemnie upoważniona przez właściciela. Możesz również złożyć pocztą lub drogą elektroniczną. Gdy złożysz poprawnie DEKLARACJĘ urząd nie prześle Ci żadnych dokumentów. Wpłat dokonujesz na indywidualny numer rachunku bankowego, który otrzymasz pod numerem 13 47 43 111, a saldo potwierdzisz pod numerem telefonu 13 47 43 112. Gdy złożysz poprawnie INFORMACJĘ urząd prześle Ci decyzję w sprawie ustalenia podatku leśnego, na wskazany przez Ciebie adres. |
DOKUMENTY JAKIE BĘDĄ CI POTRZEBNE:
|
OPŁATY NA JAKIE MUSISZ BYĆ PRZYGOTOWANY TO:
PŁATNOŚCI:
|
TERMINY: W przypadku poprawnie wypełnionej i złożonej deklaracji / informacji wraz z załącznikami oraz otrzymaniu z Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami zawiadomienia o wprowadzonych zmianach w danych ewidencyjnych, Twoja sprawa zostanie załatwiona niezwłocznie, nie później niż w ciągu jednego miesiąca. Deklaracje wraz z załącznikami składasz każdego roku do dnia 15 stycznia, a w przypadku zmian w terminie 14 dni od zaistnienia zmiany, za przekroczenie tych terminów może zostać nałożona na Ciebie kara. Informacje wraz z załącznikami składasz w ciągu 14 dni od zaistnienia okoliczności, za przekroczenie tego terminu może zostać nałożona na Ciebie kara.
DODATKOWE INFORMACJE: W przypadku opóźnień spowodowanych przez Ciebie lub z przyczyn niezależnych od nas, termin może się przedłużyć. Powiadomimy Cię o tym pisemnie i wskażemy terminu załatwienia sprawy. |
DOKUMENTY MOŻESZ ODEBRAĆ:
|
PODSTAWA PRAWNA:
|
KLAUZULA RODO |