ULGA W SPŁACIE ZOBOWIĄZAŃ PODATKOWYCH
ULGI W SPŁACIE ZOBOWIĄZAŃ PODATKOWYCH |
SPRAWĘ MOŻESZ ZAŁATWIĆ:
Wydziale Podatków i Opłat |
TWOJA SPRAWA BĘDZIE ZAŁATWIANA W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB: Możesz złożyć wniosek na jedną z trzech rodzajów ulg:
Wniosek składasz jako właściciel lub upoważniona przez Ciebie osoba. Wniosek możesz złożyć:
|
DOKUMENTY JAKIE BĘDĄ CI POTRZEBNE: Do załatwienia tej sprawy nie ma wzoru wniosku. Musisz złożyć pismo, w którym uzasadniasz prośbę o ulgę. Do pisma dołącz dokumenty potwierdzające Twoją sytuację materialną/finansową (dochody - np. decyzje z ZUS, wydatki - rachunki itp.) i rodzinną (np. ilość osób na utrzymaniu oraz świadczenia im przysługujące) oraz inne potwierdzające Twoje uzasadnienie. Przedsiębiorcy dodatkowo:
Jeśli załatwiasz sprawę w czyimś imieniu lub działasz w imieniu firmy potrzebne Ci będzie pełnomocnictwo właściciela. |
OPŁATY NA JAKIE MUSISZ BYĆ PRZYGOTOWANY TO:
PŁATNOŚCI:
|
TERMINY: W przypadku złożenia kompletnego wniosku sprawa załatwiona jest niezwłocznie, nie później niż w ciągu miesiąca.
DODATKOWE INFORMACJE: Jeśli Twoje pismo będzie niekompletnie i będziesz musiał uzupełnić dokumenty, termin załatwienia sprawy się wydłuży. O ostatecznym terminie załatwienia sprawy poinformujemy Cię niezwłocznie. Jeśli pojawią się dodatkowe opóźnienia z przyczyn niezależnych od urzędu termin może się przedłużyć, o czym również zostaniesz powiadomiony ze wskazaniem terminu załatwienia sprawy. |
DOKUMENTY MOŻESZ ODEBRAĆ:Jeśli składasz pismo drogą elektroniczną odpowiedź otrzymasz tą samą drogą. Jeżeli złożysz pismo tradycyjnie w urzędzie, decyzję prześlemy na Twój adres. |
PODSTAWA PRAWNA:
|
KLAUZULA RODO |