PODATEK OD NIERUCHOMOŚCI
PODATEK OD NIERUCHOMOŚCI |
||||||||
SPRAWĘ MOŻESZ ZAŁATWIĆ:
Wydziale Podatków i Opłat |
||||||||
TWOJA SPRAWA BĘDZIE ZAŁATWIANA W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB: Deklarację / informację wraz z załącznikami składasz jako właściciel lub osoba pisemnie upoważniona przez właściciela. Możesz ją również wysłać pocztą tradycyjną lub drogą elektroniczną. Gdy złożysz poprawnie DEKLARACJĘ urząd nie prześle Ci żadnych dokumentów. Wpłat dokonujesz na indywidualny numer rachunku bankowego, który otrzymasz pod numerem telefonu 13 47 43 111, a saldo potwierdzisz pod numerem telefonu 14 47 43 112. Gdy złożysz poprawnie INFORMACJĘ urząd prześle Ci decyzję w sprawie podatku od nieruchomości na wskazany przez Ciebie adres. |
||||||||
DOKUMENTY JAKIE BĘDĄ CI POTRZEBNE:
|
||||||||
OPŁATY NA JAKIE MUSISZ BYĆ PRZYGOTOWANY TO:
PŁATNOŚCI:
|
||||||||
TERMINY: Jeśli złożysz poprawnie wypełnione dokumenty wraz z wymaganymi załącznikami oraz otrzymasz z Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami zawiadomienia o wprowadzonych zmianach, zajmiemy się Twoją sprawą i zostanie ona załatwiona niezwłocznie. Nie dłużej niż miesiąc. Pamiętaj! Deklaracje wraz z załącznikami składasz każdego roku do 31 stycznia, a w przypadku zmian w terminie 14 dni od zaistnienia zmiany, za przekroczenie tych terminów może zostać nałożona na Ciebie kara. Informacje wraz z załącznikami składasz do 14 dni od zaistnienia okoliczności, za przekroczenie tego terminu może zostać nałożona na Ciebie kara. DODATKOWE INFORMACJE: Jeśli konieczne będzie uzupełnienie dokumentacji, termin może się przedłużyć. Termin załatwienia Twojej sprawy może się także przedłużyć z przyczyn niezależnych od urzędu. Zostaniesz o tym powiadomiony pisemnie. Termin liczy się od momentu dostarczenia wszystkich niezbędnych dokumentów. |
||||||||
DOKUMENTY MOŻESZ ODEBRAĆ:
|
||||||||
PODSTAWA PRAWNA:
|
||||||||
KLAUZULA RODO |