WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO

IMG_6667.jpg [168.50 KB]DOROTA ZAJDEL
NACZELNIK WYDZIAŁU
ul. Lwowska 28 a
e-mail: so@um.krosno.pl
pokój 108 (I piętro)




EWIDENCJA LUDNOŚCI

KLAUDIA SAJDAK
pokój nr 107 (I piętro)
tel. 13 47 431 07

ZAKRES SPRAW:

  • zadania z zakresu obowiązku meldunkowego,
  • udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców, rejestru PESEL,
  • wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania w oparciu o rejestr wyborców.

BARBARA WALCZAK
pokój nr 107 (I piętro)
tel. 13 47 431 07

ZAKRES SPRAW:

  • zadania z zakresu obowiązku meldunkowego,
  • udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców, rejestru PESEL,
  • wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania w oparciu o rejestr wyborców,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o wymeldowanie z pobytu stałego.

DOWODY OSOBISTE

DOMINIKA BANASIAK
pokój nr 102 (I piętro)
tel. 13 47 431 02

ZAKRES SPRAW:

  • przyjmowanie wniosków i wydawania dowodów osobistych,
  • postępowanie w sprawie wydawania dowodów osobistych, ich utraty, uszkodzenia, unieważnienia i zwrotu,
  • udostępnienie dokumentacji związanej z dowodem osobistym oraz w trybie jednostkowym z Rejestru Dowodów Osobistych.

MAGDALENA CISOWSKA
pokój nr 102 (I piętro)
tel. 13 47 431 02

ZAKRES SPRAW:

  • przyjmowanie wniosków i wydawania dowodów osobistych,
  • postępowanie w sprawie wydawania dowodów osobistych, ich utraty, uszkodzenia, unieważnienia i zwrotu,
  • udostępnienie dokumentacji związanej z dowodem osobistym oraz w trybie jednostkowym z Rejestru Dowodów Osobistych.

MONIKA GRZEŚKÓW
pokój nr 102 (I piętro)
tel. 13 47 431 02

ZAKRES SPRAW:

  • przyjmowanie wniosków i wydawania dowodów osobistych,
  • postępowanie w sprawie wydawania dowodów osobistych, ich utraty, uszkodzenia, unieważnienia i zwrotu,
  • udostępnienie dokumentacji związanej z dowodem osobistym oraz w trybie jednostkowym z Rejestru Dowodów Osobistych.

EWIDENCJA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

MAREK KUŚNIERCZYK
pokój nr 02 (parter)
tel. 13 47 430 22

ZAKRES SPRAW:

  • obsługa systemu CEIDG w zakresie: wprowadzania do systemu wniosków CEIDG-1 o wpis, zmianę, zawieszenie, wznowienie i wykreślenie działalności gospodarczej,
  • obsługa przedsiębiorców (klientów Urzędu) w zakresie dotyczącym działalności gospodarczej,
  • udostępnianie danych archiwalnych z gminnej ewidencji działalności gospodarczej (dot. wpisów wykreślonych przed 01.07.2011r.),
  • wydawanie Krośnieńskiej Karty Mieszkańca oraz duplikatu Krośnieńskiej Karty Mieszkańca,
  • aktywacja na Krośnieńskiej Karcie Mieszkańca biletów elektronicznych na przejazdy MKS,
  • przyjmowanie wniosków dot. Karty Dużej Rodziny.

ANETA MASŁOWSKA
pokój nr 02 (parter)
tel. 13 47 430 22

ZAKRES SPRAW

  • obsługa systemu CEIDG w zakresie: wprowadzania do systemu wniosków CEIDG-1 o wpis, zmianę, zawieszenie, wznowienie i wykreślenie działalności gospodarczej,
  • obsługa przedsiębiorców (klientów Urzędu) w zakresie dotyczącym działalności gospodarczej,
  • udostępnianie danych archiwalnych z gminnej ewidencji działalności gospodarczej (dot. wpisów wykreślonych przed 01.07.2011r.),
  • wydawanie Krośnieńskiej Karty Mieszkańca oraz duplikatu Krośnieńskiej Karty Mieszkańca,
  • aktywacja na Krośnieńskiej Karcie Mieszkańca biletów elektronicznych na przejazdy MKS,
  • przyjmowanie wniosków dot. Karty Dużej Rodziny.

JÓZEF LUBAS
pokój nr 105 (I piętro)
tel. 13 47 431 05

ZAKRES SPRAW:

  • rozpatrywanie wniosków oraz przygotowanie projektów decyzji na organizację imprez masowych oraz zgromadzeń publicznych,
  • planowanie działań na rzecz podwyższania gotowości obronnej państwa oraz uzupełniania mobilizacyjnego,
  • zapewnienie stałej aktualności „Planu operacyjnego funkcjonowania miasta Krosna w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny”,
  • sporządzanie list dla osób podlegających kwalifikacji wojskowej oraz zapewnienie warunków do realizacji zadań przez Powiatową Komisję Lekarską,
  • realizacja zadań wynikających z przepisów o ochronie informacji niejawnych.

MAREK TOROPOLSKI
pokój nr 105 (I piętro)
tel. 13 47 431 05

ZAKRES SPRAW:

  • opiniowanie planów działania podmiotów zobowiązanych do realizacji zadań Obrony Cywilnej,
  • organizowanie szkoleń oraz ćwiczeń dla członków formacji Obrony Cywilnej,
  • utrzymanie w stałej aktualności ,,Miejskiego Planu Obrony Cywilnej”,
  • nadzór nad realizacją zadań obrony cywilnej przez jednostki zobowiązane do ich realizacji,
  • utrzymanie w stałej sprawności sprzętu stanowiącego wyposażenie formacji Obrony Cywilnej, systemów łączności na potrzeby zarządzania kryzysowego oraz ostrzegania i alarmowania ludności,
  • zapewnienie umundurowania oraz wyposażania technicznego dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych,
  • wydawanie i rozliczanie kart drogowych pojazdów, sprzętu pożarniczego oraz naliczanie równoważnika pieniężnego dla członków Ochotniczych Straży Pożarnych za udział w działaniach ratowniczo-gaśniczych.

SZYMON TWARDZIK
pokój nr 105 (I piętro)
tel. 13 47 431 05

ZAKRES SPRAW:

  • sporządzanie projektów rocznych planów działania w zakresie zarządzania kryzysowego,
  • realizacja okresowych aktualizacji ,,Miejskiego Planu Zarządzania Kryzysowego’’,
  • monitorowanie stanu wyposażenia Miejskiego magazynu przeciwpowodziowego oraz uzupełnianie jego zasobów do stanów normatywnych,
  • współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego sąsiednich jednostek samorządu terytorialnego, stanowiskami kierowania miejskich/powiatowych służb, inspekcji i straży podczas zagrożenia wystąpienia sytuacji kryzysowych.

 

Zapisz sie do newslettera Aktualne informacje prosto na Twój adres e-mail

herb.png [21.51 KB]

Urząd Miasta Krosna

38-400 Krosno
ul. Lwowska 28a

tel. 13 43 675 43
fax 13 43 628 65
um@um.krosno.pl

Kontakt z Inwestorami
Urząd Miasta Krosna

38-400 Krosno
ul. Lwowska 28a

tel. 13 47 43 301
ri@um.krosno.pl

Informacja Kulturalno-Turystyczna

38-400 Krosno
ul. Rynek 5

tel/fax. 13 43 27 707
pikt@muzeumrzemiosla.pl

- otwiera się w nowej karcie