WYDZIAŁ GEODEZJI, KARTOGRAFII I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
NACZELNIK WYDZIAŁU
ul. Lwowska 28 A
tel. 13 47 431 26
JADWIGA NOWAK
Koordynator ds. gospodarki nieruchomościami
pokój nr 118 (I piętro)
tel. 13 47 431 18
ZAKRES SPRAW:
- zbywanie nieruchomości wchodzących w skład zasobu Gminy Krosno i Skarbu Państwa,
- obciążanie nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi,
- utrzymanie zasobu nieruchomości,
- sprawozdawczość finansowo-rzeczowa w zakresie zasobów nieruchomości.
BOGDAN MOKRZYCKI
Kierownik Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
pokój nr 113A (I piętro)
tel. 13 47 431 15
ZAKRES SPRAW:
- organizowanie przetargów na obsługę geodezyjną UM,
- uzgadnianie szczegółowych warunków wykonywania prac geodezyjnych,
- weryfikacja i przyjmowanie operatów technicznych sporządzonych w wyniku prac geodezyjnych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (pzgik),
- kontrola i zatwierdzanie zawiadomień o prowadzeniu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków (egib),
- udzielanie informacji dotyczących pzgik oraz egib w zakresie: prowadzenia, dokonywania zmian, udostępniania materiałów aktualnych i archiwalnych, ogólnych zasad wykonywania prac geodezyjnych.
ANNA GĘBALA
pokój nr 124 (I piętro)
tel. 13 47 431 24
ZAKRES SPRAW:
- ewidencja gruntów - wprowadzanie zmian w części opisowej operatu ewidencji gruntów,
- numeracja porządkowa nieruchomości,
- nazewnictwo ulic, placów i obiektów infrastruktury miejskiej,
- prowadzenie rejestru cen nieruchomości i wydawanie raportów.
MAGDALENA BUCZEK
pokój nr 123 (I piętro)
tel. 13 47 431 23
ZAKRES SPRAW:
- ewidencja gruntów - wprowadzanie zmian w części opisowej operatu ewidencji gruntów,
- regulacja stanu prawnego gruntów Skarbu Państwa i Gminy Krosno,
- prowadzenie postępowań wyjaśniających dotyczących stanów prawnych nieruchomości,
- sporządzanie wykazów synchronizacyjnych,
- sporządzanie wniosków do ksiąg wieczystych,
- klasyfikacja gleboznawcza gruntów.
MATEUSZ NOWAK
pokój nr 124 (I piętro)
tel. 13 47 431 24
ZAKRES SPRAW:
- ewidencja gruntów - wprowadzanie zmian w części opisowej operatu ewidencji gruntów,
- podziały nieruchomości,
- scalenia i podziały nieruchomości,
- przygotowywanie projektów uchwał związanych z prowadzonym postępowaniem scaleniowym oraz przygotowywanie protokołów i dokumentów niezbędnych do zawarcia umów notarialnych
- prowadzenie postępowań dotyczących użytków gruntowych.
MAŁGORZATA KRĘŻAŁEK
pokój nr 125 (I piętro)
tel. 13 47 431 25
ZAKRES SPRAW:
Ochrona gruntów rolnych, w tym;
- wydawanie decyzji zezwalających na wyłączenie gruntów z produkcji rolnej, naliczanie opłat, sprawozdawczość,
- wykonywanie prawa pierwokupu,
- dzierżawy gruntu pod reklamy - leżącego poza pasem drogowym.
MACIEJ PELCZAR
pokój nr 113 (I piętro)
tel. 13 47 431 14
ZAKRES SPRAW:
Prowadzenie spraw związanych z prowadzeniem Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego.
Prowadzenie spraw związanych z obsługą wykonawców geodezyjnych w tym:
- prowadzenie elektronicznego rejestru zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych,
- przygotowywanie i udostępnianie materiałów z zasobu geodezyjnego do zgłoszonej pracy geodezyjnej oraz naliczanie opłat,
- kontrola wstępna dokumentacji geodezyjnej,
- prowadzenie elektronicznego rejestru operatów technicznych (Identyfikator ewidencyjny materiału w zasobie),
- archiwizacja operatów technicznych przyjętych do zasobu w archiwum wydziałowym,
- prowadzenie bazy osnów geodezyjnych,
Prowadzenie spraw z zakresu Systemu Informacji o Terenie.
JOANNA PERKINS
pokój nr 113 (I piętro)
tel. 13 47 431 14
ZAKRES SPRAW:
Prowadzenie spraw związanych z prowadzeniem Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w tym:
- obsługa stron w zakresie udostępniania i poświadczania kopii materiałów z Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w postaci map, wypisów i wyrysów z operatu ewidencji gruntów i budynków, wykazów zmian gruntowych oraz informacji z operatu ewidencyjnego, w tym także informacji dla organów podatkowych, urzędów skarbowych, organów ścigania, sądów, komorników sądowych i skarbowych
- sporządzania i podpisywania licencji określających uprawnienia podmiotu dotyczące możliwości wykorzystywania udostępnionych materiałów z zasobu,
- ochrona znaków geodezyjnych, w tym przyjmowanie od wykonawców informacji o zniszczonych znakach i potrzebach wykonania częściowego odnowienia osnowy.
LUCYNA WALSKA
pokój nr 114 a (I piętro)
tel. 13 47 431 28
ZAKRES SPRAW:
- wprowadzanie zmian przedmiotowych do bazy Ewidencji Gruntów i Budynków,
- tworzenie opracowań graficznych i map na podstawie baz danych,
- prowadzenie Państwowego Rejestru Granic,
- wydawanie danych dla urzędów i jednostek organizacyjnych.
SŁAWOMIR PORADYŁO
pokój nr 114 a (I piętro)
tel. 13 47 431 28
ZAKRES SPRAW:
- obsługa Grodzkiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
- kooperacja elektroniczna z jednostkami wykonawstwa geodezyjnego,
- bieżąca aktualizacja bazy danych (BDOT; GESUT; EGiB).
MAREK KSIĄŻKO
Przewodniczący zespołu koordynującego usytuowanie projektowanych sieci uzbrojenia terenu
pokój nr 114 (I piętro)
tel. 13 47 431 13
ZAKRES SPRAW:
- sprawy z zakresu koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu.
WOJCIECH OCHOTNICKI
Zastępca przewodniczącego zespołu koordynującego usytuowanie projektowanych sieci uzbrojenia terenu
pokój nr 114 (I piętro)
tel. 13 47 431 27
ZAKRES SPRAW:
- sprawy z zakresu koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu,
- udzielanie zgód na zajęcie nieruchomości Gminy Krosno i Skarbu Państwa w celu usytuowania urządzeń uzbrojenia terenu,
- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie decyzji o ograniczeniu korzystania z nieruchomości poprzez udzielanie zezwolenia na założenie i przeprowadzenie urządzeń uzbrojenia terenu,
- przygotowywanie decyzji o wysokości odszkodowania za zajęte nieruchomości.
EWELINA MICHALAK
pokój nr 117 (I piętro)
tel. 13 47 431 17
ZAKRES SPRAW:
Gospodarowanie zasobem nieruchomości Gminy Miasto Krosno oraz Skarbu Państwa:
- nabywanie nieruchomości poprzez wykup, zamianę, zrzeczenie, darowiznę,
- odszkodowania za nieruchomości zajęte pod drogi publiczne (w trybie ZRID),
- sprawozdawczość finansowo-rzeczowa w zakresie zasobów nieruchomości.
JOANNA DUBIEL
pokój nr 117 (I piętro)
tel. 13 47 431 17
ZAKRES SPRAW:
Gospodarowanie Zasobem Nieruchomości Gminy Krosno i Skarbu Państwa w zakresie:
- sprzedaży nieruchomości lokalowych,
- dzierżawa, najem, użyczenie nieruchomości (organizowanie przetargów, przygotowywanie umów, naliczanie opłat, aktualizacja opłat).
ALEKSANDRA PUCHALIK
pokój nr 117 (I piętro)
tel. 13 47 431 17
ZAKRES SPRAW:
- trwałego zarządu nieruchomościami Gminy Krosno i Skarbu Państwa,
- dotyczących nieruchomości przekazanych w użytkowanie dla rodzinnych ogrodów działkowych,
- regulacji stanów prawnych nieruchomości przekazanych do spółdzielni mieszkaniowych,
- numeracja porządkowa nieruchomości.
MAGDALENA DŁUGOSZ
pokój nr 116 (I piętro)
tel. 13 47 431 16
ZAKRES SPRAW:
- naliczanie i aktualizacja opłat za użytkowanie wieczyste gruntów,
- bonifikaty w opłatach za użytkowanie wieczyste,
- przekształcenie użytkowania wieczystego w prawo własności,
- wywłaszczanie nieruchomości,
- zwrot wywłaszczonych nieruchomości,
- wydawanie zaświadczeń w sprawie wykreślenia z ksiąg wieczystych wpisów o wszczęciu postępowania wywłaszczeniowego.
KONRAD KOCZELA
pokój nr 119 (I piętro)
tel. 13 47 431 19
ZAKRES SPRAW:
- nabywanie na rzecz gminy nieruchomości na wniosek zainteresowanych i z inicjatywy gminy,
Sprawy z zakresu ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (ZRID) w tym:
- zlecanie podziałów nieruchomości pod realizacje dróg (ZRID),
- wydawanie decyzji odszkodowawczych,
- wypłata odszkodowań za przejęte nieruchomości.
MARCIN WERON
pokój nr 127 (II piętro)
tel. 13 47 432 27
ZAKRES SPRAW:
- administracja witryną WebEwid,
- zakładanie kont w witrynie WebEwid, w portalach rzeczoznawcy, geodety czy komornika.