WYDZIAŁ BUDŻETOWO-FINANSOWY
BARBARA ZABOROWSKA
NACZELNIK WYDZIAŁU
ul. Lwowska 28 a
e-mail: zaborowska.barbara@um.krosno.pl
pokój 318 (III piętro)
ZAKRES SPRAW:
- opracowywanie projektu budżetu i Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Krosna,
- opracowywanie projektów zmian budżetu i w budżecie Miasta Krosna oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej,
- półroczne i roczne informacje oraz sprawozdania z wykonania budżetu i WPF,
- informacja o stanie mienia komunalnego,
- sprawozdawczość Gminy Miasto Krosno – budżetowa, finansowa i z zakresu operacji finansowych,
- analiza sytuacji finansowej Miasta Krosna i zarządzanie jej płynnością oraz lokowanie wolnych środków pieniężnych,
- analizy możliwości zaciągania kredytów, pożyczek i innych zobowiązań finansowych oraz ich spłat,
- współpraca z bankiem prowadzącym obsługę bankową budżetu Miasta Krosna,
- ewidencja kontrasygnaty Skarbnika,
- obsługa płatności UMK na rzecz kontrahentów.
REFERAT EKONOMICZNY
ADRIANNA FRYDRYCH
Zastępca Naczelnika
pokój nr 327 (III piętro)
tel. 13 47 433 27
ZAKRES SPRAW:
- wykonywanie kontroli zarządczej sposobu realizacji celów i zadań (zgodność z prawem, terminowość, efektywność, oszczędność) przez nadzorowane miejskie jednostki organizacyjne oświaty (drugi poziom kontroli zarządczej),
- realizowanie zadań związanych z tworzeniem projektu i wykonywaniem budżetu miasta w zakresie oświaty,
- analiza finansowych potrzeb miejskich jednostek organizacyjnych oświaty oraz monitoring wydatków jednostek oświatowych, w tym bieżąca analiza i monitoring bonu finansowego,
- prowadzenie spraw dotyczących udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych przedszkoli, szkół i placówek oświatowych,
- obsługa systemu informacji oświatowej dla publicznych i niepublicznych jednostek organizacyjnych oświaty działających w mieście.
MAGDALENA ŁUCKA
pokój nr 327 (III piętro)
tel. 13 47 433 27
ZAKRES SPRAW:
- wykonywanie kontroli zarządczej sposobu realizacji celów i zadań (zgodność z prawem, terminowość, efektywność, oszczędność) przez nadzorowane miejskie jednostki organizacyjne oświaty (drugi poziom kontroli zarządczej),
- realizowanie zadań związanych z tworzeniem projektu i wykonywaniem budżetu miasta w zakresie oświaty,
- analiza finansowych potrzeb miejskich jednostek organizacyjnych oświaty oraz monitoring wydatków jednostek oświatowych, w tym bieżąca analiza i monitoring bonu finansowego,
- prowadzenie spraw dotyczących udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych przedszkoli, szkół i placówek oświatowych,
- obsługa systemu informacji oświatowej dla publicznych i niepublicznych jednostek organizacyjnych oświaty działających w mieście.
IWONA CHORZĘPA
pokój nr 327 (III piętro)
tel. 13 47 433 27
ZAKRES SPRAW:
- wykonywanie kontroli zarządczej sposobu realizacji celów i zadań (zgodność z prawem, terminowość, efektywność, oszczędność) przez nadzorowane miejskie jednostki organizacyjne oświaty (drugi poziom kontroli zarządczej),
- realizowanie zadań związanych z tworzeniem projektu i wykonywaniem budżetu miasta w zakresie oświaty,
- analiza finansowych potrzeb miejskich jednostek organizacyjnych oświaty oraz monitoring wydatków jednostek oświatowych, w tym bieżąca analiza i monitoring bonu finansowego,
obsługa systemu informacji oświatowej dla publicznych i niepublicznych jednostek organizacyjnych oświaty działających w mieście.
MAGDALENA FORYŚ
pokój nr 327 (III piętro)
tel. 13 47 433 27
ZAKRES SPRAW:
- udzielanie oraz rozliczanie dotacji dla placówek niepublicznych,
- ewidencja szkół i placówek niepublicznych,
- odpis na ZFŚS nauczycieli emerytów i rencistów.
JOANNA BAJCAR
pokój nr 212 (II piętro)
tel.13 47 432 12
ZAKRES SPRAW:
- monitorowanie kosztów funkcjonowania nadzorowanych miejskich jednostek organizacyjnych,
- przygotowywanie analiz i projektów rozwiązań organizacyjno – finansowych mających na celu poprawę efektywności realizowanych zadań, w tym analiza kosztów zadań, inicjowanie nowych rozwiązań optymalizacyjnych,
- bieżący przegląd poziomu wynagrodzeń, proponowanie kształtu zmian w zakresie płac w nadzorowanych jednostkach organizacyjnych.
JOLANTA JAMROŻY
Stanowisko ds. analiz
pokój nr 104 (I piętro)
tel. 13 47 431 04
ZAKRES SPRAW:
- analizy finansowe i organizacyjne w zakresie procesów i zadań realizowanych przez Miasto w celu ich optymalizacji,
- monitorowanie i analiza stopnia realizacji wyznaczonych celów oraz osiąganych wskaźników i mierników przez komórki organizacyjne Urzędu Miasta Krosna,
- analiza i opiniowanie wskazanych propozycji zmian budżetu Miasta oraz wpływu proponowanych działań na budżet Miasta,
- współpraca z Wydziałem Komunalnym, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami w zakresie optymalizacji pozyskiwanych dochodów oraz ponoszonych kosztów zadań, w tym analizy stopnia realizacji porozumień międzygminnych w zakresie pozyskanych dotacji,
- wydawanie opinii na temat sprawozdań i analiz przedstawianych przez spółki komunalne.
REFERAT PLANOWANIA I REALIZACJI BUDŻETU
ELŻBIETA ZUBIK
pokój nr 318 (III piętro)
tel. 13 47 433 18
ZAKRES SPRAW:
- opracowanie projektu uchwały budżetowej Miasta Krosna,
- opracowywanie projektów zmian budżetu i w budżecie Miasta Krosna,
- opracowanie półrocznej informacji z wykonania budżetu, rocznego sprawozdania z wykonania budżetu oraz informacji o wykonaniu budżetu.
KATARZYNA HENDZEL
pokój nr 319 (III piętro)
tel. 13 47 433 19
ZAKRES SPRAW:
- obsługa płatności Gminy Miasta Krosna na rzecz kontrahentów wynikająca z zawartych umów,
- rozliczanie delegacji krajowych.
KATARZYNA WERNEJ
pokój nr 319 (III piętro)
tel. 13 47 433 19
ZAKRES SPRAW:
- obsługa płatności UMK na rzecz kontrahentów wynikająca z zawartych umów,
- rozliczanie delegacji krajowych,
- współpraca z budżetowymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie zasilania w środki na bieżącą działalność.
ANGELIKA SIKORA
pokój nr 309 (III piętro)
tel. 13 47 433 09
ZAKRES SPRAW:
- weryfikacja wprowadzanych danych (kontrasygnata Skarbnika) do rejestru umów,
- informacja o stanie mienia komunalnego – przyjmowanie i weryfikacja zestawień jednostkowych oraz sporządzenie zestawienia zbiorczego Gminy Miasto Krosno,
- prowadzenie Rejestru ryzyk UMK,
- budżet zadaniowy - ewidencja celów, mierników i wskaźników.
JUSTYNA LULA
pokój nr 309 (III piętro)
tel. 13 47 433 09
ZAKRES SPRAW:
- przyjmowanie i weryfikacja sprawozdań jednostkowych – budżetowych, finansowych i w zakresie operacji finansowych oraz sporządzanie sprawozdań zbiorczych Gminy Miasto Krosno w tym zakresie,
- prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na kredyty oraz spraw wynikających z zawartych umów kredytowych i pożyczkowych oraz innych umów o podobnym charakterze, w tym spłata rat i odsetek,
- prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na obsługę bankową Miasta i podległych jednostek organizacyjnych oraz bieżąca współpraca z bankiem obsługującym budżet Miasta w zakresie z realizacji zapisów umowy,
- współpraca z bankami w zakresie aktywnego zarządzania wolnymi środkami finansowymi Miast.