WYDZIAŁ BUDŻETOWO-FINANSOWY

Barbara Zaborowska (2500x1667).jpg [1,010.77 KB]BARBARA ZABOROWSKA
NACZELNIK WYDZIAŁU
ul. Lwowska 28 a
e-mail: zaborowska.barbara@um.krosno.pl
pokój 318 (III piętro)


ZAKRES SPRAW:

  • opracowywanie projektu budżetu i Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Krosna,
  • opracowywanie projektów zmian budżetu i w budżecie Miasta Krosna oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej,
  • półroczne i roczne informacje oraz sprawozdania z wykonania budżetu i WPF,
  • informacja o stanie mienia komunalnego,
  • sprawozdawczość Gminy Miasto Krosno – budżetowa, finansowa i z zakresu operacji finansowych,
  • analiza sytuacji finansowej Miasta Krosna i zarządzanie jej płynnością oraz lokowanie wolnych środków pieniężnych,
  • analizy możliwości zaciągania kredytów, pożyczek i innych zobowiązań finansowych oraz ich spłat,
  • współpraca z bankiem prowadzącym obsługę bankową budżetu Miasta Krosna,
  • ewidencja kontrasygnaty Skarbnika,
  • obsługa płatności UMK na rzecz kontrahentów.

REFERAT EKONOMICZNY

ADRIANNA FRYDRYCH
Zastępca Naczelnika
pokój nr 324 (III piętro)
tel. 13 47 433 24

ZAKRES SPRAW:

  • realizowanie zadań związanych z tworzeniem projektu i wykonywaniem budżetu miasta w zakresie jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Krosno,
  • opracowanie analiz organizacyjno-finansowych, w tym analiza oraz monitoring finansowych potrzeb i wydatków miejskich jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Krosno,
  • nadzór nad sprawami dotyczącymi udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych przedszkoli, szkół i placówek oświatowych, w tym prowadzenie kontroli udzielanych dotacji na działalność bieżącą w dotowanych jednostkach niepublicznych,
  • koordynowanie spraw związanych z obsługą i rozliczaniem dotacji celowej w zakresie wychowania przedszkolnego na uczniów objętych wychowaniem przedszkolnym,
  • koordynowanie spraw dotyczących rozliczeń międzygminnych związanych ze zwrotem kosztów pobytu dzieci spoza Gminy Miasto Krosno uczęszczających do krośnieńskich przedszkolach publicznych i niepublicznych oraz zwrotem kosztów pobytu dzieci z Gminy Miasto Krosno uczęszczających do przedszkoli publicznych i niepublicznych w innych gminach,
  • koordynowanie spraw dotyczących weryfikacji danych statystycznych przekazywanych do Systemu Informacji Oświatowej przez szkoły i placówki niepubliczne, będących podstawą do naliczenia części oświatowej subwencji ogólnej.

MAGDALENA ŁUCKA
pokój nr 326 (III piętro)
tel. 13 47 433 26

ZAKRES SPRAW:

  • realizowanie zadań związanych z tworzeniem projektu i wykonywaniem budżetu miasta przez szkoły ponadpodstawowe i placówki oświatowe prowadzone przez Gminę Miasto Krosno,
  • opracowanie analiz organizacyjno-finansowych w zakresie funkcjonowania oświaty, w tym analiza oraz monitoring finansowych potrzeb i wydatków nadzorowanych jednostek organizacyjnych oświaty,
  • prowadzenie spraw dotyczących udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych szkół i placówek oświatowych działających w mieście, w tym prowadzenie kontroli udzielanych dotacji na działalność bieżącą w dotowanych jednostkach niepublicznych,
  • bieżący przegląd poziomu wynagrodzeń w nadzorowanych jednostkach oświatowych, w tym spełnianie wymogów określonych w art. 30a ust. 3 ustawy Karta Nauczyciela,
  • prowadzenie spraw dotyczących weryfikacji danych statystycznych przekazywanych do Systemu Informacji Oświatowej przez szkoły i placówki niepubliczne, będących podstawą do naliczenia części oświatowej subwencji ogólnej.

IWONA CHORZĘPA
pokój nr 326 (III piętro)
tel. 13 47 433 26

ZAKRES SPRAW:

  • realizowanie zadań związanych z tworzeniem projektu i wykonywaniem budżetu miasta przez przedszkola i szkoły podstawowe prowadzone przez Gminę Miasto Krosno,
  • opracowanie analiz organizacyjno-finansowych w zakresie funkcjonowania oświaty, w tym analiza oraz monitoring finansowych potrzeb i wydatków na wynagrodzenia w nadzorowanych jednostkach organizacyjnych oświaty,
  • prowadzenie spraw związanych ze zwrotem kosztów pobytu dzieci spoza Gminy Miasto Krosno w krośnieńskich przedszkolach publicznych oraz zwrotu kosztów pobytu dzieci z Gminy Miasto Krosno uczęszczających do przedszkoli publicznych w innych gminach,
  • prowadzenie spraw związanych z obsługą i rozliczaniem dotacji celowej w zakresie wychowania przedszkolnego, w tym weryfikacja w Systemie Informacji Oświatowej liczby wychowanków przedszkoli publicznych i oddziałów przedszkolnych uwzględnionych do naliczenia dotacji.

MAGDALENA FORYŚ
pokój nr 327 (III piętro)
tel. 13 47 433 27

ZAKRES SPRAW:

  • prowadzenie spraw związanych z udzielaniem oraz rozliczaniem dotacji dla przedszkoli niepublicznych,
  • prowadzenie spraw związanych ze zwrotem kosztów pobytu dzieci spoza Gminy Miasto Krosno w krośnieńskich przedszkolach niepublicznych,
  • ustalenie odpisu na ZFŚS nauczycieli emerytów i rencistów.

JOANNA BAJCAR
pokój nr 327 (III piętro)
tel.13 47 433 27

ZAKRES SPRAW:

  • monitorowanie kosztów funkcjonowania nadzorowanych miejskich jednostek organizacyjnych,
  • przygotowywanie analiz i projektów rozwiązań organizacyjno – finansowych mających na celu poprawę efektywności realizowanych zadań, w tym analiza kosztów zadań, inicjowanie nowych rozwiązań optymalizacyjnych,
  • bieżący przegląd poziomu wynagrodzeń, proponowanie kształtu zmian w zakresie płac w nadzorowanych jednostkach organizacyjnych.

REFERAT PLANOWANIA I REALIZACJI BUDŻETU

ELŻBIETA ZUBIK
pokój nr 320 (III piętro)
tel. 13 47 433 20

ZAKRES SPRAW:

  • opracowanie projektu uchwały budżetowej Miasta Krosna,
  • opracowywanie projektów zmian budżetu i w budżecie Miasta Krosna,
  • opracowanie półrocznej informacji z wykonania budżetu, rocznego sprawozdania z wykonania budżetu oraz informacji o wykonaniu budżetu.

KATARZYNA HENDZEL
pokój nr 319 (III piętro)
tel. 13 47 433 19

ZAKRES SPRAW:

  • obsługa płatności Gminy Miasta Krosna na rzecz kontrahentów wynikająca z zawartych umów,
  • rozliczanie delegacji krajowych.

KATARZYNA WERNEJ
pokój nr 319 (III piętro)
tel. 13 47 433 19

ZAKRES SPRAW:

  • obsługa płatności UMK na rzecz kontrahentów wynikająca z zawartych umów,
  • rozliczanie delegacji krajowych,
  • współpraca z budżetowymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie zasilania w środki na bieżącą działalność.

ANGELIKA SIKORA
pokój nr 309 (III piętro)
tel. 13 47 433 09

ZAKRES SPRAW:

  • weryfikacja wprowadzanych danych (kontrasygnata Skarbnika) do rejestru umów,
  • informacja o stanie mienia komunalnego – przyjmowanie i weryfikacja zestawień jednostkowych oraz sporządzenie zestawienia zbiorczego Gminy Miasto Krosno,
  • prowadzenie Rejestru ryzyk UMK,
  • budżet zadaniowy - ewidencja celów, mierników i wskaźników.

JUSTYNA LULA
pokój nr 309 (III piętro)
tel. 13 47 433 09

ZAKRES SPRAW:

  • przyjmowanie i weryfikacja sprawozdań jednostkowych – budżetowych, finansowych i w zakresie operacji finansowych oraz sporządzanie sprawozdań zbiorczych Gminy Miasto Krosno w tym zakresie,
  • prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na kredyty oraz spraw wynikających z zawartych umów kredytowych i pożyczkowych oraz innych umów o podobnym charakterze, w tym spłata rat i odsetek,
  • prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na obsługę bankową Miasta i podległych jednostek organizacyjnych oraz bieżąca współpraca z bankiem obsługującym budżet Miasta w zakresie z realizacji zapisów umowy,
  • współpraca z bankami w zakresie aktywnego zarządzania wolnymi środkami finansowymi Miast.

 

Zapisz sie do newslettera Aktualne informacje prosto na Twój adres e-mail

herb.png [21.51 KB]

Urząd Miasta Krosna

38-400 Krosno
ul. Lwowska 28a

tel. 13 47 430 01
um@um.krosno.pl

Kontakt z Inwestorami
Urząd Miasta Krosna

38-400 Krosno
ul. Lwowska 28a

tel. 13 47 43 301
ri@um.krosno.pl

Informacja Kulturalno-Turystyczna

38-400 Krosno
ul. Blich 1

tel/fax. 515 252 776
pikt@muzeumrzemiosla.pl

- otwiera się w nowej karcie