W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną, w trosce o zdrowie bezpieczeństwo klientów oraz pracowników, w budynkach Urzędu Miasta Krosna obowiązują nadzwyczajne środki ostrożności. Aby zminimalizować wszelkie ryzyko, od piątku tj. 20 marca zmieniają się zasady obsługi klienta w Wydziale Komunikacji i Transportu Urzędu Miasta Krosna.
Wnioski kierowane do wydziału, w tym wnioski o rejestrację pojazdów, należy składać do specjalnie przygotowanej skrzynki na korespondencję.
Skrzynka będzie ustawiona w holu na parterze budynku przy ul. Staszica 2, w godzinach pracy urzędu.
Komplet wymaganych dokumentów (wypełniony wniosek wraz z załącznikami) należy złożyć w zamkniętej kopercie. Na wniosku KONIECZNIE należy wpisać numer telefonu do kontaktu – będzie on niezbędny do poinformowania o terminie odbioru dokumentów z wydziału.
Ważne! W przypadku konieczności wniesienia opłaty z tut. załatwianej sprawy, do wniosku należy dołączyć potwierdzenie wpłaty.
- Opłaty z tytułu m.in. rejestracji pojazdu lub wymiany dowodu rejestracyjnego należy wpłacać na konto:
Pekao SA 95 1240 1792 1111 0010 6149 6883
- Opłaty skarbowe np. za przedkładane pełnomocnictwa należy wpłącać na konto:
Bank Pekao S.A. 25 1240 1792 1111 0010 8775 5267
Sprawdź jakie opłaty obowiązują - WYKAZ.
Wszelkie informacje są udzielane telefonicznie:
prawa jazdy - tel. 13 47 43 712
rejestracja pojazdów - tel. 13 47 43 713
pozostałe sprawy - tel. 13 47 43 714
Apelujemy, aby wizyty w urzędzie ograniczyć tylko to tych niecierpiących zwłoki, a te które nie są konieczne przełożyć na inny termin.