27 lutego 2009 (piątek) o godz. 10.00 w sali narad Urzędu Miasta Krosna ul. Staszica 2 odbędzie się XXXVIII sesja Rady Miasta Krosna z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie i przyjęcie porządku sesji.
2. Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji Rady.
3. Sprawozdanie z realizacji Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii za 2008 r.
4. Analiza i zaopiniowanie sprawozdania z podejmowanych przez Gminę Krosno działań w zakresie rozwoju ruchu turystycznego (budowa produktu turystycznego i marki miasta Krosna).
5. Informacja Prezydenta Miasta o realizacji Programu Profilaktyki i Promocji Zdrowia za 2008 r.
6. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Krosna z kontroli działalności Prezydenta w zakresie dotowania prac konserwatorskich oraz robót budowlanych przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków.
7. Podjęcie uchwał w sprawach :
7.1 zmian w budżecie miasta Krosna na 2009 r.,
7.2 zmiany uchwał w sprawie opłaty targowej,
7.3 ustalenia regulaminu określającego wysokość dodatków i innych składników wynagrodzenia nauczycieli oraz szczegółowych warunków ich przyznawania dla nauczycieli zatrudnionych w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowo-wychowawczych prowadzonych przez Gminę Krosno,
7.4 regulaminu przyznawania osobom fizycznym dotacji ze środków Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na zakup i montaż instalacji wykorzystującej energię odnawialną,
7.5 określenia zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych realizowanych w 2009 roku i wysokości środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przeznaczonych na te zadania,
7.6 gospodarki nieruchomościami (m.in. sprzedaży, nabycia nieruchomości).
8. Rozpatrzenie skargi na działalność Prezydenta Miasta Krosna.
9. Podjęcie apelu przez Radę Miasta Krosna.
10. Informacja Przewodniczącego Rady o przyjętych interpelacjach.
11. Odpowiedzi na zapytania.
12. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
13. Informacja o działalności Prezydenta Miasta w okresie międzysesyjnym.
14. Wolne wnioski i informacje.
15. Zamknięcie sesji.