Stanisław Słyś Przewodniczący Rady Miasta Krosna zwołał XXXVII sesję Rady. Sesja odbędzie się 31 stycznia 2013 r. (tj. czwartek) o godz. 9.00 w sali narad Urzędu Miasta Krosna ul. Staszica 2 z następującym porządkiem obrad :
1. Przyjęcie porządku sesji.
2. Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji Rady.
3. Informacja Prezydenta Miasta na temat sporządzanego Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Krosna.
4. Podjęcie uchwał w sprawach :
4.1 nadania statutu dla Biura Wystaw Artystycznych w Krośnie (projekt Nr XXXVII/699/13),
4.2 nadania statutu Krośnieńskiej Bibliotece Publicznej w Krośnie (projekt Nr XXXVII/700/13),
4.3 nadania statutu Muzeum Rzemiosła w Krośnie (projekt Nr XXXVII/701/13),
4.4 nadania statutu Regionalnemu Centrum Kultur Pogranicza w Krośnie (projekt Nr XXXVII/702/13),
4.5 podziału miasta Krosna na stałe obwody głosowania, ustalenia ich numerów i granic oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych (projekt Nr XXXVII/703/13),
4.6 gospodarki nieruchomościami /dot. m.in.. sprzedaży, nabycia, wyrażenia zgody na zawarcie umowy najmu na czas nieoznaczony, wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości na czas nieoznaczony, wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy, wyrażenia zgody na odstąpienie od żądania zwrotu udzielonej bonifikaty/ (projekty od Nr XXXVII/704/13 do Nr XXXVII/732/13),
4.7 zmiany uchwały budżetowej na 2013 r. (projekt Nr XXXVII/733/13),
4.8 zmiany w Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Krosna (projekt Nr XXXVII/734/13).
5. Rozpatrzenie skargi na działalności Prezydenta Miasta Krosna (wraz z podjęciem stosownej uchwały – projekt Nr XXXVII/735/13).
6. Rozpatrzenie skargi na działalności Prezydenta Miasta Krosna oraz dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Krośnie (wraz z podjęciem stosownych uchwał - projekt Nr XXXVII/736/13 i Nr XXXVII/737/13).
7. Przyjęcie sprawozdań z działalności stałych Komisji RM za 2012 r. – ostateczna wersja sprawozdań przyjętych przez komisje RM zostanie przedstawiona na sesji.
8. Informacja Przewodniczącego Rady o przyjętych interpelacjach.
9. Odpowiedzi na zapytania.
10. Informacja Przewodniczącego Rady o uczestnictwie w spotkaniach i uroczystościach w okresie międzysesyjnym.
11. Informacja o działalności Prezydenta Miasta w okresie międzysesyjnym.
12. Wolne wnioski i informacje.
13. Zamknięcie sesji.