Stanisław Słyś Przewodniczący Rady Miasta Krosna zwołał XXVIII sesję Rady. Sesja odbędzie się 29 maja 2012 r. (tj. wtorek) o godz. 9.00 w sali narad Urzędu Miasta Krosna ul. Staszica 2 z następującym porządkiem obrad :
1. Przyjęcie porządku sesji.
2. Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji Rady.
3. Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych oraz wykorzystania środków PFRON w 2011 r.
4. Informacja Prezydenta Miasta na temat lotniska oraz terenów inwestycyjnych w jego sąsiedztwie.
5. Podjęcie uchwał w sprawach :
5.1 rocznego sprawozdania z działalności rehabilitacyjnej i wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na działalność Warsztatu Terapii Zajęciowej przy Polskim Stowarzyszeniu na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym (projekt Nr XXVIII/442/12),
5.2 zmiany uchwały w sprawie szczegółowych warunków umorzenia w całości lub w części łącznie z odsetkami, odroczenia terminu płatności, rozłożenia na raty lub odstąpienia od ustalenia opłaty dla rodziców za pobyt dziecka lub osoby pełnoletniej w pieczy zastępczej (projekt Nr XXVIII/443/12),
5.3 wyrażenia zgody na realizację projektu pod nazwą „Podkarpacie stawia na zawodowców” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (projekt Nr XXVIII/444/12),
5.4 uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Krosna pn. „Przemysłowa II” (projekt Nr XXVIII/445/12),
5.5 zmiany uchwały w sprawie ustalenia cen za usługi przewozowe w publicznym transporcie zbiorowym (projekt Nr XXVIII/446/12),
5.6 gospodarki nieruchomościami /dot. m.in. sprzedaży, nabycia, zamiany i obciążenia nieruchomości/ (projekty od Nr XXVIII/447/12 do Nr XXVIII/454/12),
5.7 zmiany uchwały w sprawie ustalenia zasad otrzymywanych diet i zwrotu kosztów podróży służbowych przez radnych Rady Miasta Krosna (projekt Nr XXVIII/455/12),
5.8 zmiany uchwały budżetowej na 2012 rok (projekt Nr XXVIII/456/12),
5.9 zmiany w Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Krosna na lata 2012-2020 (projekt Nr XXVIII/457/12).
6. Informacja Przewodniczącego Rady o przyjętych interpelacjach.
7. Odpowiedzi na zapytania.
8. Informacja Przewodniczącego Rady o uczestnictwie w spotkaniach i uroczystościach w okresie międzysesyjnym.
9. Informacja o działalności Prezydenta Miasta w okresie międzysesyjnym.
10. Wolne wnioski i informacje.
11. Zamknięcie sesji.