Stanisław Słyś Przewodniczący Rady Miasta Krosna zwołał XXIV sesję Rady. Sesja odbędzie się 27 stycznia 2012 r. (tj. piątek) o godz. 10.00 w sali narad Urzędu Miasta Krosna ul. Staszica 2 z następującym porządkiem obrad :
1. Przyjęcie porządku sesji.
2. Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji Rady.
3. Podjęcie uchwał w sprawach :
3.1 Miejskiego programu działań na rzecz osób niepełnosprawnych na lata 2012 – 2016 /projekt Nr XXIV/352/12/,
3.2 ustalenia kryteriów i trybu przyznawania nagród za osiągnięcia dydaktyczno-wychowawcze dla nauczycieli zatrudnionych w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Krosno /projekt Nr XXIV/353/12/,
3.3 włączenia II Liceum Ogólnokształcącego im. Konstytucji 3 Maja w Krośnie do Miejskiego Zespołu Szkół Nr 4 w Krośnie /projekt Nr XXIV/354/12/,
3.4 zmiany Załącznika Nr 2 do uchwały Rady Miasta Krosna Nr XXI/282/11 z dnia 25 listopada 2011 r. w sprawie założenia gimnazjum dwujęzycznego i utworzenia zespołu szkół oraz nadania im statutów /projekt Nr XXIV/355/12/,
3.5 przystąpienia do sporządzenia zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego miasta Krosna „KROŚCIENKO IV/04” ul. Sikorskiego /projekt Nr XXIV/356/12/,
3.6 przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Krosna „Turaszówka II” /projekt Nr XXIV/357/12/,
3.7 przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Krosna pn. „Śródmieście IX” /projekt Nr XXIV/358/12/,
3.8 przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Krosna pn. „Śródmieście XII” /projekt Nr XXIV/359/12/,
3.9 gospodarki nieruchomościami (m.in. sprzedaży, nabycia i zamiany nieruchomościami) /projekty od Nr XXIV/360/11 do Nr XXIV/370/12/,
3.10 zmiany uchwały budżetowej na 2012 rok /projekt Nr XXIV/371/12/,
3.11 zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Krosna na lata 2012-2020 /projekt Nr XXIV/372/12/.
4. Przyjęcie sprawozdań z działalności stałych Komisji RM.
5. Informacja Przewodniczącego Rady o przyjętych interpelacjach.
6. Odpowiedzi na zapytania.
7. Informacja Przewodniczącego Rady o uczestnictwie w spotkaniach i uroczystościach w okresie międzysesyjnym.
8. Informacja o działalności Prezydenta Miasta w okresie międzysesyjnym.
9. Wolne wnioski i informacje.
10. Zamknięcie sesji.