Stanisław Słyś Przewodniczący Rady Miasta Krosna zwołał XLII sesję Rady. Sesja odbędzie się 26 kwietnia 2013 r. (tj. piątek) o godz. 9.00 w sali narad Urzędu Miasta Krosna ul. Staszica 2 (I piętro) z następującym porządkiem obrad:
2. Sprawozdanie Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej z działalności za lata 2011 – 2012.
3. Sprawozdanie z realizacji Strategii rozwiązywania problemów społecznych w mieście Krośnie za rok 2012.
4. Informacja z realizacji uchwał Rady Miasta podjętych w 2012 r.
6.1 nadania nazwy dla ulicy w mieście Krośnie ,
6.2 nadania imienia Technikum Nr 6 w Krośnie, wchodzącemu w skład Miejskiego Zespołu Szkół Nr 5 w Krośnie,
6.3 nadania imienia Zasadniczej Szkole Zawodowej Nr 6 w Krośnie, wchodzącej w skład Miejskiego Zespołu Szkół Nr 5 w Krośnie,
6.4 uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Krosna pn. „Suchodół X” - część A ,
6.5 uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Krosna „Polanka I" ,
6.6 gospodarki nieruchomościami /dot. m.in. nabycia, zamiany, obciążenia, wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości na czas nieoznaczony,
6.7 zmiany uchwały w sprawie określenia zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych realizowanych w 2013 roku i wysokości środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przeznaczonych na te zadania,
6.8 wyrażenia zgody na zaciągnięcie zobowiązania na realizację zadania pn. „Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Miasta Krosna, Sektor Zachodni”,
6.9 wyrażenia zgody na zaciągnięcie zobowiązania na realizację zadania pn. „Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Miasta Krosna, Sektor Wschodni”,
6.10 wyrażenia zgody na zaciągnięcie zobowiązania na realizację projektu systemowego pn. „Czas na aktywność w gminie Krosno”,
6.11 zmiany uchwały budżetowej na 2013 rok,
6.12 zmiany w Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Krosna.
6. Informacja Przewodniczącego Rady o przyjętych interpelacjach.
7. Odpowiedzi na zapytania.
8. Informacja Przewodniczącego Rady o uczestnictwie w spotkaniach i uroczystościach w okresie międzysesyjnym.
9. Informacja o działalności Prezydenta Miasta w okresie międzysesyjnym.
10. Wolne wnioski i informacje.
11. Zamknięcie sesji.