TELETEC podwaja ilość stanowisk w znajdującym się w Krośnie centrum operacyjnym Spółki. Obecnie firma w dwóch lokalizacjach realizuje projekty w systemie dwuzmianowym na 100 stanowiskach. W listopadzie na potrzeby realizowanych w Spółce projektów zostało uruchomione w Krośnie kolejne 30 stanowisk.
Centrum operacyjne w Krośnie zostało uruchomione w czerwcu tego roku. To druga, po Krakowie, lokalizacja spółki. Początkowo nowy oddział liczył 30 stanowisk i zatrudniał 70 osób. Od początku funkcjonowania stanowi on niezależną, pełną strukturę realizującą kompletne procesy in-&outbond, które uzupełnione o centralne systemy klasy BSS oraz zlokalizowane w Krakowie zespoły back-office oraz IT z powodzeniem realizują projekty outsourcingowe wychodzące daleko poza rozmowy telefoniczne.
W maju, w porozumieniu z władzami miasta Zarząd Spółki podjął decyzję o uruchomieniu kolejnych 30 stanowisk i podwojeniu liczby zatrudnionych w Krośnie konsultantów. Rozbudowa oddziału związana jest ze znacznym rozszerzeniem, zgodnie z oczekiwaniami Partnerów, zakresu realizowanych obecnie projektów oraz uruchomieniem nowych.
Dzięki uruchomieniu nowych stanowisk w obu centrach operacyjnych realizowane będzie blisko milion minut połączeń miesięcznie. Oprócz stanowisk Call Center w krośnieńskiej lokalizacji planowane jest pozyskanie dodatkowych kompetencji i uruchomienie zapasowych centrów Back Office oraz IT działających jako wsparcie dla podstawowych zespołów w Krakowie.