Krosno zostało docenione za swój wkład w ogólnopolską kampanię edukacyjną „Pozory mylą, dowód nie”. Jako jedno z 500 gmin z całej Polski, miasto podjęło działania zmierzające do ograniczenia dostępu do alkoholu osobom niepełnoletnim.
Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie, organizator ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Pozory mylą, dowód nie” docenił nasz wkład w to przedsięwzięcie. Przyznając wyróżnienie, organizatorzy wskazali, że udział Miasta jest wyrazem świadomości problemu, jakim jest wczesna inicjacja alkoholowa młodych ludzi, a także gotowości do przeciwdziałania temu negatywnemu zjawisku.
Głównym założeniem IV edycji kampanii była dystrybucja materiałów edukacyjnych do szkół i punktów sprzedaży alkoholu. W materiałach tych, szczególny nacisk został położony na rolę osób dorosłych w kształtowanie postaw młodego człowieka wobec alkoholu. Krosno jest jedną z niemal poł tysiąca gmin, które wzięły udział w akcji. Materiały zostały rozdysponowane pośród 260 tysięcy rodziców i 30 tysięcy punktów sprzedaży alkoholu.
Żródło: Browary Polskie / pozorymyla.pl