1217429171.jpg
18.02.2013

Pozory mylą, dowód nie

Krosno zostało docenione za swój wkład w ogólnopolską kampanię edukacyjną „Pozory mylą, dowód nie”.  Jako jedno z 500 gmin z całej Polski, miasto podjęło działania zmierzające do ograniczenia dostępu do alkoholu osobom niepełnoletnim.

 

 

Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie, organizator ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Pozory mylą, dowód nie” docenił nasz wkład w to przedsięwzięcie. Przyznając wyróżnienie, organizatorzy wskazali, że udział Miasta jest wyrazem świadomości problemu, jakim jest wczesna inicjacja alkoholowa młodych ludzi, a także gotowości do przeciwdziałania temu negatywnemu zjawisku.

  

 

 Pozory mylą, dowód nie - zdjęcie w treści

 

 

Głównym założeniem IV edycji kampanii była dystrybucja materiałów edukacyjnych do szkół i punktów sprzedaży alkoholu. W materiałach tych, szczególny nacisk został położony na rolę osób dorosłych w kształtowanie postaw młodego człowieka wobec alkoholu.  Krosno jest jedną z niemal poł tysiąca gmin, które wzięły udział w akcji. Materiały zostały rozdysponowane pośród 260 tysięcy rodziców i 30 tysięcy punktów sprzedaży alkoholu.

  

Pozory mylą, dowód nie - zdjęcie w treści  nr 1

 

 Żródło: Browary Polskie / pozorymyla.pl

Zapisz sie do newslettera Aktualne informacje prosto na Twój adres e-mail

herb.png [21.51 KB]

Urząd Miasta Krosna

38-400 Krosno
ul. Lwowska 28a

tel. 13 47 430 01
um@um.krosno.pl

Kontakt z Inwestorami
Urząd Miasta Krosna

38-400 Krosno
ul. Lwowska 28a

tel. 13 47 43 301
ri@um.krosno.pl

Informacja Kulturalno-Turystyczna

38-400 Krosno
ul. Blich 1

tel/fax. 515 252 776
pikt@muzeumrzemiosla.pl

- otwiera się w nowej karcie