1693702388.bmp
06.02.2014

Platforma Usług Elektronicznych ZUS

Zakład Ubezpieczeń Społecznych udostępnił Platformę Usług Elektronicznych (PUE), która udostępnia on-line dane zapisane na kontach w ZUS. Daje również możliwość łatwego generowania i przesyłania drogą elektroniczną dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych oraz różnego typu pism i wniosków. Tą drogą można także umówić się na wizytę w ZUS.

 

 

 

Przykłady spraw, które można samodzielnie załatwić przez PUE:

Osoba ubezpieczona może zobaczyć, czy płatnik składek zgłosił ją oraz członków rodziny do ubezpieczeń, sprawdzić stan swojego konta w ZUS, kwoty środków przekazanych do OFE lub obliczyć prognozowaną wysokość emerytury, złożyć do ZUS różnego typu wnioski,

Płatnik składek może sprawdzić dane osób zgłoszonych do ubezpieczeń, złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu, złożyć inne wnioski dotyczące rozliczeń, zobaczyć zestawienie deklaracji i wpłat (płatnicy składek do 100 ubezpieczonych mogą dodatkowo wygenerować i wysłać dokumenty rozliczeniowe, dokonać zgłoszenia lub wyrejestrowania ubezpieczonych).

Świadczeniobiorca może sprawdzić szczegółowe informacje o otrzymywanych świadczeniach, zarezerwować wizytę w ZUS, sprawdzić swoje zaświadczenia lekarskie ZUS ZLA,

Lekarz może wystawić określone typy zaświadczeń lekarskich, przeglądać wystawione zaświadczenia ZUS ZLA.
 
 
Zapraszamy do rejestracji profilu
 
 
 
 
Platforma Usług Elektronicznych ZUS - zdjęcie w treści
 
 
 

W celu pełnej rejestracji profilu niezbędna jest jedna wizyta w placówce ZUS, gdzie pracownik sali obsługi klienta potwierdzi dane osobowe nowego użytkownika PUE. Uwierzytelnienie to jest niezbędne z uwagi na ochronę Państwa danych zgromadzonych w ZUS.

 

Pomocy udzielą Państwu konsultanci Centrum Obsługi Telefonicznej:
801 400 987* - numer przeznaczony do obsługi połączeń z krajowych telefonów stacjonarnych
22 560 16 00* - numer przeznaczony do obsługi połączeń z telefonów komórkowych oraz stacjonarnych krajowych i zagranicznych.
 
 
Konsultanci są dostępni:
w dni robocze pon. - pt.: godz. 7.00 - 18.00

Automatyczny System Informacyjny dostępny:
24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu
 
* -  Opłata za połączenie jest zgodna z planem taryfikacyjnym danego operatora
 
 
Zapraszamy do kontaktu z ZUS za pomocą komunikatora Skype lub Czatu z konsultantem.

 

 

                                                                               

 

 

Jak uruchomić własny profil PUE?

 I. Wejdź na podany przy rejestracji i zaufaniu profilu PUE Twój adres @  
 
 
OTWÓRZ POCZTĘ
II. Otrzymałeś 2 wiadomości z ZUS

1.      Potwierdzenie rejestracji i login,
2.      Wymuszenie zmiany hasła  

 

ODCZYTAJ WIADOMOŚCI

 III.   Kliknij na link ze zmianą hasła  otworzy się strona, gdzie trzeba ustalić nowe hasło  
 
 
 
USTAL NOWE HASŁO
 
Uwaga: hasło musi składać się z kombinacji wielkich i małych liter alfabetu, cyfr i znaków specjalnych  (np.: !,@,#, $,&, %)
 

Jeżeli hasło jest poprawne, pojawi się komunikat, że HASŁO zostało ZMIENIONE

 

ZAPAMIĘTAJ podane hasło, będzie ono potrzebne wraz z loginem przy każdym logowaniu do portalu PUE

 

 

Zapisz sie do newslettera Aktualne informacje prosto na Twój adres e-mail

herb.png [21.51 KB]

Urząd Miasta Krosna

38-400 Krosno
ul. Lwowska 28a

tel. 13 47 430 01
um@um.krosno.pl

Kontakt z Inwestorami
Urząd Miasta Krosna

38-400 Krosno
ul. Lwowska 28a

tel. 13 47 43 301
ri@um.krosno.pl

Informacja Kulturalno-Turystyczna

38-400 Krosno
ul. Blich 1

tel/fax. 515 252 776
pikt@muzeumrzemiosla.pl

- otwiera się w nowej karcie