1580561952.bmp
19.08.2014

PGNiG uruchomił Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

Informujemy, że Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA Karpacki Oddział Handlowy w Tarnowie, uruchomiło bezpłatną aplikację internetową - Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta "e-BOK" wraz z usługą "eko-faktura".
 
 
 
 
Co to jest e-BOK?

e-BOK jest BEZPŁATNĄ usługą internetową przeznaczoną dla Klientów PGNiG, dzięki której Klienci mają dostęp do aktualnych informacji dotyczących swojego konta rozliczeń za paliwo gazowe. W aplikacji można także sprawdzić:

  • aktualną kwotę do zapłaty,
  • saldo rachunku,
  • termin płatności,
  • wykres zużycia gazu.

 

 

 

PGNiG uruchomił Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta - zdjęcie w treści

 

 

Czytaj więcej na stronie PGNiG.

Zapisz sie do newslettera Aktualne informacje prosto na Twój adres e-mail

herb.png [21.51 KB]

Urząd Miasta Krosna

38-400 Krosno
ul. Lwowska 28a

tel. 13 47 430 01
um@um.krosno.pl

Kontakt z Inwestorami
Urząd Miasta Krosna

38-400 Krosno
ul. Lwowska 28a

tel. 13 47 43 301
ri@um.krosno.pl

Informacja Kulturalno-Turystyczna

38-400 Krosno
ul. Blich 1

tel/fax. 515 252 776
pikt@muzeumrzemiosla.pl

- otwiera się w nowej karcie