Uruchamiamy badanie satysfakcji klientów Urzędu! Oceń jakość obsługi klienta
Od środy (1.10) uruchomione zostało badanie satysfakcji klientów Urzędu Miasta Krosna. Każda osoba odwiedzająca urząd i załatwiająca sprawy w krośnieńskim magistracie zostanie poproszona o uzupełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli władzom miasta zadbać o jakość obsługi. Ankieta jest dostępna w formie elektronicznej, ale i tradycyjnej - papierowej. W budynkach urzędu: przy ul. Lwowskiej, Staszica, Bieszczadzkiej i w USC przy ul. Prochownia zostały wyłożone formularze i ustawione pudełka, do których można wrzucić uzupełnione ankiety.
- Ankieta składa się z 7 pytań, jest w pełni anonimowa a jej uzupełnienie nie zajmuje nawet minuty. - mówią pracownicy Biura Innowacji Społecznych Urzędu Miasta Krosna, którzy przygotowali badanie. - Planujemy, żeby badanie satysfakcji klienta było realizowane stale, co pozwoli na stałe monitorowanie jakości obsługi klientów urzędu, ale pierwsze wyniki chcielibyśmy uzyskać już na koniec października - dodają.
Ankieta w wersji elektronicznej jest dostępna na miejskiej platformie konsultacyjnej. W urzędzie umieszczone zostały plakaty i ulotki, na których znajduje się link do strony z ankietą lub kod QR, po zeskanowaniu którego, automatycznie uruchomi się formularz z pytaniami. Dla osób, które nie czują się komfortowo w uzupełnianiu elektronicznych formularzy, w urzędzie zostały wyłożone tradycyjne - papierowe formularze i ustawione pudełka, do których można je wrzucić po uzupełnieniu.
![Ocena satysfakcji klienta Urzędu Miasta 2025.jpg [250.92 KB]](https://krosno.pl/storage/image/core_files/2025/10/2/aea38c34f86a4afe04e0ceed31f728c4/jpg/umkrosno/preview/Ocena%20satysfakcji%20klienta%20Urzędu%20Miasta%202025.jpg)
![herb.png [21.51 KB]](https://krosno.pl/storage/image/core_files/2020/9/16/3c5221ac49d04b697c0f0dda11ca7266/png/umkrosno/preview/herb.png)