29 kwietnia 2009 r. (tj. środa) o godz.12.00 w sali narad Urzędu Miasta Krosna ul. Staszica 2 (I piętro) odbędzie się XLI sesja Rady Miasta Krosna z następującym porządkiem obrad :
1. Otwarcie i przyjęcie porządku sesji.
2. Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji Rady.
3. Informacja Prezydenta Miasta dotycząca zabezpieczenia ochrony zdrowia i ratownictwa medycznego mieszkańców Krosna.
4. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Krosna z realizacji uchwał Rady Miasta podjętych w 2008 r.
5. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Krosna z kontroli działalności Prezydenta w zakresie kosztów ponoszonych na organizację imprez kulturalno-rozrywkowych w latach 2007 – 2008.
6. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Krosna z wykonania planów finansowych instytucji kultury za 2008 r.
7. Przyjęcie sprawozdania z wykonania budżetu miasta Krosna za 2008 r. i udzielenie Prezydentowi absolutorium.
8. Podjęcie uchwał w sprawach :
8.1 zmian w budżecie miasta Krosna na 2009 r.,
8.2 wyrażenia zgody na zaciągnięcie zobowiązania na realizację zadania pn. „Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Krośnie”,
8.3 uchylenia uchwały,
8.4 wyrażenia zgody na realizację projektu pod nazwą „Czas na aktywność w Gminie Krosno” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”,
8.5 zmiany uchwały w sprawie statutu Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Krośnie,
8.6 przyjęcia tekstu jednolitego statutu Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Krośnie,
8.7 zmiany uchwały w sprawie uchwalenia Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2009,
8.8 zmiany uchwały w sprawie utworzenia jednostki organizacyjnej Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Krośnie,
8.9 gospodarki nieruchomościami (m.in. sprzedaży, nabycia i zamiany nieruchomości).
9. Rozpatrzenie skargi na działalność dyrektora Przedszkola Miejskiego Nr 8 w Krośnie.
10. Informacja Przewodniczącego Rady o przyjętych interpelacjach.
11. Odpowiedzi na zapytania.
12. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
13. Informacja o działalności Prezydenta Miasta w okresie międzysesyjnym.
14. Wolne wnioski i informacje.
15. Zamknięcie sesji.