Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie zdobyło kolejną już nagrodę. Tym razem kapituła III Edycji Ogólnopolskiego Konkursu i Programu Doradztwa Konsumenckiego „Laur Eksperta” doceniła działalność CDS w zakresie polityki prowadzenia firmy, ukierunkowanej na generowanie wysokiej jakości usług dla klienta oraz ciągłe podnoszenie jakości i efektywne reagowanie na potrzeby rynku.
Wymiernym efektem zdobytego uznania jest pozyskanie przez Centrum Dziedzictwa Szkła Sp. z o.o. Certyfikatu znaku jakości „Laur Eksperta”, który krośnieńska placówka od chwili obecnej ma prawo używać. Zdobyta nagroda jest tym bardziej cenna, że przyznawana jest przez kapitułę składającą się z największych autorytetów i ekspertów z różnych dziedzin nauki i gospodarki.
Certyfikatem honorowane są firmy, które najlepiej w Polsce projektują i wdrażają nowoczesne strategie budowania efektywnych relacji z klientami. Organizatorem konkursu jest Instytut Zarządzania i Rozwoju Jakości z Katowic.
Tegoroczną edycję zorganizowano pod patronatem: Polskie Towarzystwo Towaroznawcze, Uniwersytet Szczeciński, Uniwersytet Rolniczy w Krakowie, Uniwersytet Warmińsko Mazurski w Olsztynie, Fundacja Praktyków Biznesu, Fundacja Przedsiębiorczości, Business Times, Biznes Gazeta, Federacja Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Biznes z Klasą oraz Biznes Polska.pl