Kampania społeczna „Posprzątaj po swoim psie. Zła opinia będzie się za tobą ciągnąć” przygotowana przez krośnieńską firmę SpeedArt na zlecenie i przy współpracy Urzędu Miasta Krosna została doceniona podczas IX Konferencji „PR w Samorządzie” i zdobyła Grand Prix w kategorii kampanii promocyjnych.
"Zła opinia będzie się za tobą ciągnąć. Posprzątaj po swoim psie" - kampania nagrodzona w konkursie "Kryształy PR"
Filmy, ulotki i plakaty promujące właściwe postawy właścicieli czworonogów zyskały uznanie kapituły konkursowej i pozostawiając w tyle kampanie innych miast i gmin zostały uznane za „Kryształy PR”. Jednak nie tylko nie tylko Jury doceniło działania promocyjne podejmowane przez Urząd. Również w rozmowach i dyskusjach, reprezentanci różnych miast Polski zwrócili uwagę na dobrą realizację materiałów, ciekawy punkt widzenia i dobrze dobrane techniki promocyjne.
Grand Prix dla Urzędu Miasta Krosna odbiera Michał Żelechowski - pracownik Biura Prezydenta Miasta Krosna. fot. Adrian Larisz, Grupa PRC
Ponieważ Jury wybierało także samorządy wyróżniające się w innych kategoriach Grand Prix otrzymali także:
- w kategorii Najlepszy film promocyjny: Gmina Radzionków
- w kategorii Najlepsza gazeta miejska/biuletyn: Urząd Miasta Częstochowy
- w kategorii Najlepsza promocja projektów unijnych: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- w kategorii Najlepszy wizerunek miasta w mediach społecznościowych: Urząd Miejski w Sosnowcu
Laureaci konkursu "Kryształy PR". fot. Adrian Larisz, Grupa PRC
Również inne działania podejmowane przez miasto zaciekawiły osoby z innych regionów kraju. Podkreślając jednoznaczne skojarzenia Krosna z rzemiosłem i sztuką szklarską, osoby na co dzień zajmujące się promocją jednostek samorządu terytorialnego podkreślały wyjątkowy charakter idei Centrum Dziedzictwa Szkła, która spotkała się z dużym zainteresowaniem i entuzjazmem.