Od 1 lipca 2013 roku wywozem Państwa odpadów zajmie się gmina. Właściciele nieruchomości powinni zatem złożyć deklaracje, w których musimy określić ile osób jest w naszym gospodarstwie, czy nasze śmieci będziemy oddawać posegregowane czy nie, oraz jaką stawkę opłaty przyjmujemy. Muszą też wypowiedzieć umowę, którą mają zawartą z firmą, która obecnie odbiera ich odpady.
Deklaracje śmieciowe
Od 1 lipca 2013 roku wywozem Państwa odpadów zajmie się gmina. Właściciele nieruchomości powinni zatem złożyć deklaracje, w których musimy określić ile osób jest w naszym gospodarstwie, czy nasze śmieci będziemy oddawać posegregowane czy nie, oraz jaką stawkę opłaty przyjmujemy. Druki deklaracji można otrzymać w budynkach Urzędu Miasta przy ul. Lwowskiej 28 a i Staszica 2 oraz pobrać na stronie internetowej www.naszesmieci.krosno.pl.
Przypominamy, że deklaracje należy złożyć wraz z kopią umowy z firmą, która obecnie odbiera od nas odpady, do dnia 30 marca w budynkach Urzędu Miasta.
Wypowiedzenie umowy
Aby po 1 lipca 2013 roku uniknąć płacenia podwójnej opłaty – jednej do gminy, drugiej dla firmy odbierającej odpady – należy wypowiedzieć umowy zawarte dotychczas z firmami wywożącymi odpady. Należy przy tym zwrócić uwagę na okres wypowiedzenia zawarty w umowie.
Terminy składania wypowiedzenia:
- Umowy o 3 – miesięcznym okresie wypowiedzenia –31 marca 2013
- Umowy o 1 – miesięcznym okresie wypowiedzenia –31 maja 2013
Poniżej zamieszczamy druk wypowiedzenia umowy, który po wydrukowaniu należy wypełnić i złożyć w firmie, która do tej pory odbiera Państwa odpady.