
Chcesz załatwić sprawę w krośnieńskim MOPR-ze? Koniecznie zadzwoń wcześniej i umów się na wizytę
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Krośnie informuje, iż w związku ze wzrostem zagrożenia na zachorowania na COVID-19 od dnia 25.01.2022 r. obsługa klientów, będzie się odbywać wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu i godziny wizyty.
Chcesz umówić się na wizytę skorzystaj z poniższych numerów telefonów:
- Dział Pomocy Środowiskowej – telefon 693 773 780
- Dział Świadczeń Rodzinnych – telefon 0 13 42 012 58 lub 0 13 43 204 59 wew. 133
- Dział Asysty i Pieczy Zastępczej – telefon 0 13 43 204 59 wew. 111
- Dodatki Mieszkaniowe – telefon 0 13 43 204 59 wew. 135
- Dział Interwencji Kryzysowej – telefon 0 13 42 026 87.
Uwzględniając konieczność zapewnienia bezpieczeństwa zarówno klientów i pracowników MOPR w zakresie obsługi, wprowadza się następujące zasady:
- Obowiązek zakrywania ust i nosa.
- Oczekiwanie na przyjęcie możliwe jest wyłącznie na zewnątrz budynku przy zachowaniu dystansu.
- Klienci Działu Świadczeń Rodzinnych proszeni są o wchodzenie pojedynczo wejściem od strony wjazdu na parking.
- Pozostali klienci Ośrodka proszeni są o wchodzenie pojedynczo głównym wejściem (od strony szpitala).
- Osoby z widocznymi objawami chorobowymi nie będą obsługiwane.
Przypominamy również, że wnioski o świadczenia rodzinne można składać także w formie elektronicznej – za pomocą Empatii lub platformy e-PUAP.
Wnioski o DODATEK OSŁONOWY można składać poprzez platformę e-PUAP, pocztą lub do skrzynki przy wejściu do MOPR.
Wszystkie wnioski o świadczenia są wyłożone na stoliku przy wejściach do Ośrodka.