Informujemy, od 10 maja bieżącego roku na zlecenie Śląskiego Związku Gmin i Powiatów, stowarzyszenia działającego na rzecz rozwoju samorządności lokalnej, prowadzone będzie badanie opinii mieszkańców na temat funkcjonowania urzędu oraz wybranych aspektów życia związanych z dostarczaniem usług publicznych. Badanie jest kontynuacją cyklicznych badań rozpoczętych w 2012 roku i jest prowadzone równolegle na terenie 19 jednostek samorządu terytorialnego, w tym w naszym mieście w formie wywiadu ankietowego.
Zachęcamy Państwa do udziału w badaniu. Pozyskane w wywiadach informacje wspomogą zarządzanie urzędami i wybranymi zadaniami analizowanymi w ramach wymiany doświadczeń i identyfikacji dobrych praktyk w urzędach administracji publicznej uczestniczących w projekcie Benchmarking – narzędzie efektywnej kontroli zarządczej w urzędach miast na prawach powiatu, urzędach gmin i starostwach powiatowych, koordynowanym przez stowarzyszenie.
Badanie opinii publicznej jest w współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Więcej informacji o projekcie można uzyskać na stronie internetowej www.benchmarking.silesia.org.pl.